Náplň práce:
- Zajišťuje údržbu a opravy budov a technického vybavení.
- Příprava staveb. Provádění technického dozoru, kontrola realizace stavebních prací.
- Příprava a vedení příslušné dokumentace.
- Jednání s orgány státní správy a ostatních institucí.
- Výběrová řízení na dodavatele díla.
- Zajišťuje činnosti při administraci a zajišťování grantů a dotací:
- vypracování žádostí o dotace,
- dohlíží na jejich čerpání v souladu s podmínkami grantů,
- provádí vyúčtování poskytnutých dotací.
- Spolupodílí se na procesu připomínkování a schvalování spisů stavebního oddělení.
Odborné a kvalifikační požadavky:
- SŠ, VŠ vzdělání stavebního zaměření (podmínkou) - praxe v oboru výhodou.
- Schopnost a zájem vykonávat administrativní práce.
- Orientace v problematice čerpání dotací výhodou.
- Orientace v realizaci veřejných zakázek dle zákona 134/2016 Sb. (obvykle se jedná o veřejné zakázky malého rozsahu a zjednodušené podlimitní řízení)
- Výhodou je získaná autorizace - oprávnění provádět technický dozor stavebníka dle zákona 360/1992 Sb.
- Výhodou je zkušenost v oblasti oprav historických objektů.
- Právní a ekonomické povědomí.
- Uživatelská znalost práce na PC – MS Office. Řidičský průkaz skupiny B
Osobní předpoklady:
- Dobré komunikační schopnosti – verbální i písemné.
- Schopnost vyjednávat.
- Zodpovědnost a spolehlivost.
- Aktivní orientace v církevním prostředí výhodou.
- Podmínkou uzavření pracovního poměru je nevykonávání shodné pracovní činnosti jako OSVČ.
Cítíte-li se touto nabídkou osloveni a splňujete-li uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis do 12. 6. 2021 na adresu: personalni [at] bihk.cz () (tel.: 495 063 604).
Nástup je možný od 1. 6. 2021, případně dle dohody. Další související informace naleznete v přiloženém souboru ke stažení